februar 22, 2012

GOD HELG!

Jeg begynner endelig å skjønne ting, og har endelig fått satt opp timeplanen.



Unit course: 
  • New Worlds; Intersections of Art & Science
  • Shifting Focus - Experimental photography and creative practice
Electivs:
  • History - World history between the wars
  • Journalism - Contemporary journalism
  • Sociology of the Media and popular culture
  • Psychology A

Jeg ble så skuffet når jeg fikk vite at jeg bare fikk ha 2 valgfag. Jeg brukte flere timer på å luke ut og klare å velge de 4 jeg hadde mest lyst til. Og så er jeg ikke veldig fornøyd med at jeg ikke er ferdig på skolen før kl 19 på tirsdager. Men ellers er jeg veldig fornøyd. 

Nå skal jeg starte langhelgen med pizza og film med verdens beste roomies :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar