mars 22, 2012

Torsdag.

Noen dager er bare sånne dager hvor alt går galt og man bare har lyst å krype under dyna og bli der. Sånne dager som i dag. Hvor dagen starter med å vente lenge på trikken. En trikk som aldri kommer. For å måtte ta neste trikk som selvfølgelig er forsinket og gjør så du mister den andre trikken du skal ta. Så da må du igjen vente på neste trikk. Som selvfølgelig også er forsinket. Og når du endelig har satt deg på trikken så blir du kastet av igjen for å måtte bytte trikk igjen. Så bruker du en og en halv time til skolen og kommer altfor sent. Og selvfølgelig den ene dagen du kommer for sent så får du gå tidlig. Så etter å ha vært på skolen i 10 minutter blir du sendt hjem igjen. Og bare sånn for å gjøre det litt ekstra ille så kjører trikken du skal ta hjem igjen selvfølgelig rett forbi deg når du kommer opp trappa på trikkestoppet. Og du blir stående og vente. Igjen. Vanligvis ville jeg vært glad for å få slutte tidlig. Men etter å ha brukt så langt tid på å komme meg til skolen synes jeg nesten jeg burde få vært der de 3 timene jeg skulle vært der. Jeg synes også de ihvertfall kunne tatt opprop sånn som de pleier så det ikke var helt bortkasta å komme dit. Men det gjorde de selvfølgelig ikke.
Så nå skal jeg krype under dyna og sove bort resten av dagen. Med 40 sider psykologi og 40 sider sosiologi å lese, 2 innleveringer og en eksamen iløpet av halvannen uke tror jeg at jeg burde sove nå når jeg kan. Hurra for studenttilværelsen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar