april 01, 2012

The truth about sex in Australia.

Jeg lærer så mye her i Australia. På fredag lærte jeg om sex. Jeg lærte at det er både unhealthy og healthy reasons for å ha sex. Man skal ha sex for å vise kjærlighet. Men ikke for å holde på en partner. Og sperm skal holdes unna vagina. (dersom man ikke vil ha barn selvfølgelig.) Jeg lærte også hvordan man skal ta på en kondom og at det ikke er noen ting som heter accidentally sex! Det er ingen som går rundt og snubler og accidentally får en penis inn i vagina. Evt. får en vagina tredd over penis. Man skal heller aldri ha sex med en 13 åring uansett hvor kjekk eller søt han eller hun er! Det spiller ingen rolle hvor mye han eller hun har lyst til å ha sex med deg heller! 
Og alt mellom det første kysset og frem til første samleie i et forhold er veldig komplisert. Det er aldri lett å vite hvor grensene går eller hvor man har lov til å ta! 


1 kommentar:

  1. Haha, greit å vite! :p
    Jeg savner deg! Her er alt bra, håper alt er bra der også <3

    SvarSlett