mai 25, 2012

Welcome to Australian winter.

Siden man ikke tar bilder på foto her i Australia så er det ihvertfall fint at man alltid skal dokumentere det man gjør da. Sånn at jeg ihvertfall får tatt litt i kameraet mitt og ikke glemmer helt hvordan man bruker det! Disse bildene er tatt fra utstillingen vår i New Worlds; intersection of Art and Science på tirsdag. 




I dag hadde jeg egentlig planer om å dra ut og ta bilder. Men det har pøsregnet siden jeg stod opp. Så jeg har istedet pakket meg godt inn i joggebukse, hettegenser og ullsokker og campet på sofaen! Tid for mer research og mer skriving! Bare 3000 ord å skrive, 2 eksamner å ta, en oppgave å gjøre og 2 presentasjoner igjen før det er ferie om litt over 2 uker. Lykke! I tillegg til et lite fotooppdrag skal jeg også tilbringe deler av ferien i Sydney og Canberra med verdens beste. Jeg gleder meg :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar