juli 29, 2012

So far away from knowing where I am going.

Jeg lever enda! Jeg er bare elendig til å blogge. Det skjer ikke så mye om dagen, selvom det egentlig skjer noe hele tiden. Jeg har også startet på skolen igjen. Og ligger allerede etter. Igjen. Jeg som skulle bli flink dette semesteret. (Til mitt forsvar så er det ikke bare min feil at jeg ligger etter denne gangen.)
Ellers har jeg brukt dagene på å drikke altfor mye bulmers og gjøre altfor lite skole. 
Og photoshoppe. Masse! I dag har jeg jeg photoshoppet noe som virker som en million bilder.


Nå skal jeg ha en pause fra skolearbeid og slappe av med en bulmers! 






3 kommentarer:

  1. Er Bulmers den andre som har skylden for dette? Haha, Kopperberg er da mye bedre!
    Håper alt går bra med deg, og lykke til med semesteret! Kommer til å gå så fint :) x

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, neida bulmers har ikke hele skylden. Feil i opplegget på skolen gjorde at jeg mistet de to første ukene! Kopperberg har jeg ikke smakt. Da har jeg noe å gjøre denne uka ;)

      Slett
  2. Skal vi smake på Kopperberg i dag til middagen? Er ikke det den svenske?

    SvarSlett