desember 01, 2013

I hope one day I am stronger than I feel, and I hope it feels different than today.

Nå har jeg vært hjemme i snart et helt år. Om 20 dager akkurat faktisk. Jeg vet ikke helt hvor tiden har blitt av. På en side husker jeg dagen jeg kom hjem som i går. Til og med dagen jeg dro virker som dager siden.  På en annen side blir Australia bare lengre og lengre borte. Og om bare litt over 2 mnd er jeg tilbake igjen.  Jeg gleder meg. Og jeg gruer meg. Jeg vil dra, men så vil jeg ikke dra.
1,5 år er lenge helt alene.







2 kommentarer:

  1. Awh men kjære søte Desi, det blir vel besøk både hit og dit vel? Det blir nok vanskelig, meeeen så må du tenke på hvor fantastisk det blir etterpå, og benytte tiden vekke til og gro og vokse :) Et og et halv år er ikke lenge på lang sikt, og du er så snill og god at det kommer til og ordne seg, slik det gjør før snille piker :)
    *Stor desemberklem*

    SvarSlett
    Svar
    1. Sånn er det når man blir et slikt kjærstepar som er avhengig av hverandre ;)

      Slett