mars 23, 2014

Saturday night.

Etter seks uker, så begynner hverdagen sakte men sikkert å innhente seg. Og dette har nå vært utsikten min de siste to ukene. (Og jeg som trodde jeg hadde mye å gjøre sist jeg var her.) 




Men jeg har i hvert fall klart å ta igjen det meste av skolearbeidet og ligger ikke fullt så langt etter lengre. (Ligger litt bak skjema i dag. Men du vet når det er lørdag og man skal ta en øl. Da blir en øl fort til to. Og to til tre. Og ja, you know the story. Og så er plutselig klokka halv 5. Og når man våkner igjen så er plutselig søndagen nesten borte.) Men til uka, da skal jeg være flink igjen!



2 kommentarer:

  1. Hahah så skjønt! Det så utrolig godt ut, trenger påfyll etter hardt arbeid og "en" øl ;) Tsk tsk! Likte forresten den fine ukeplanen du hadde laget deg :D God søndag! x

    SvarSlett
    Svar
    1. Den fine ukeplanen var mitt forsøk på å bli organisert! Det viser seg at det er vanskelig å bli noe man egentlig ikke er. Så den ligger fint akkurat der jeg la den fra meg når jeg var ferdig med å lage den for to uker siden!

      Slett