august 11, 2014

Hei Mandag.

Mandag. Ny uke, ny start. Denne uka skal jeg være flink! (Lurer på hvor mange ganger man kan si det..) Det er intra trimester break denne uka og det er ingen forelesninger. Det vil si ekstra tid til å ta igjen det skolearbeidet man ikke har fått gjort. I mitt tilfelle sånn ca alt fra skolen startet forrige måned!
Dagen i dag startet akkurat litt for tidlig med frokost på senga og en tur i parken. Våknet til regn og en gradestokk som viste 4 grader så jogging var ikke det som fristet mest. Men til min store overraskelse så sluttet det faktisk å regne til jeg kom meg ut og det var til og med nesten litt blå himmel. Regnet kom i det jeg gikk inn døra igjen. Det må være første gang. (De som kjenner meg vet at jeg fremkaller regn! Jeg kan såvidt gå utenfor døra før det begynner å regne..) 

Nå dusj og kaffe før jeg skal sette meg ned å skrive arts essay. Visste ikke at det var noe som het det engang jeg, så dette kan bli interessant. 


2 kommentarer:

  1. Hei Desi.
    Haha, så bra at du klarte og skremme regnet vekk til en forandring i dag da! Hørtes ut som om du har hatt en bra start på uken! Frokost på sengen og greier, jøsses!
    Selv er jeg tidlig oppe slik at jeg kan prøve og få fikset telefonen min før jobb, puuuh! Og etter festivalen fikk jeg ikke sove for sengen var for myk i sammenligning med teltet jeg har sovet i de siste tre nettene før der, haha :P Er jo typisk!
    Lykke til med arbeidet frøken! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå skal jeg ikke skryte på meg noe gourmet frokost på senga altså. Var mer i form av en banan og en kopp kaffe før jeg kom meg ut døra for å trene. Eller så gikk skolearbeidet overraskende bra i går og fikk faktisk gjort en del. Kan desverre ikke si det samme om i dag. Haha. Men klokka er bare 3pm da. Fortsatt tid til å snu om på det!

      Slett