september 03, 2014

Denne uken har vært ekstremt lang. Og enda er det bare onsdag. Mandagen startet med at jeg våknet 20 minutter før jeg skulle være ute av døra. Jeg vurderte sterkt å droppe skolen, men som den flinke studenten jeg er, kom jeg meg opp og ut døra akkurat i tide! Jeg kan fint leve med å gå ut døra uten sminke, uten frokost derimot er en annen sak (De som kjenner meg vet at jeg blir ekstremt gretten når jeg ikke får i meg mat) så dagen startet ikke akkurat så bra. Det ble ikke bedre når jeg måtte stå og vente på en trikk som aldri kom heller. Etter å ha ventet i over en time tok det meg til sammen 2,5timer å komme meg til skolen. Akkurat i tide til timen var ferdig. (Jeg fikk en del blikk når jeg gikk av trikken for å gå over veien og vente på trikken tilbake igjen..) Bare sånn for å toppe alt så begynte det selvfølgelig å regne også. Ingenting er som å sitte gjennomvåt på trikken en time!

Etter innlevering både søndag og mandag og skole frem til 9pm i går tok jeg meg en velfortjent pause fra skole i dag. Desverre er ikke avslapping og pause noe jeg er så flink til. Og før klokken 12 i dag hadde jeg både ryddet og vasket rommet, vasket bad og kjøkken, støvsugd hele leiligheten, vasket sånn ca alt jeg har av klær og i tillegg rukket å se et par episoder friends. Satser på at jeg er like effektiv når jeg skal lese til eksamen! (Selv om jeg har mine tvil...)



1 kommentar:

  1. Ååååh så ergerlig! Men forhåpentligvis blir morgendagen bedre, med bade trikk og frokost, bare i motsatt rekkefølge, sminke trenger du ikke, er så skjønn uten også <3
    Selv var jeg tilbake på job I dag etter ferien, og det var ganske forferdelig, mye drama og sure miner, MEN brunosten jeg hadde tatt med meg falt i smak, så heldigvis ble slutten av dagen pittelitt bedre.
    Jeg er også forferdelig dårlig på og ta det med ro, og må alltid gjøre på noe.... men I kveld, I kveld vil jeg bare sitte her og surfe på bølgene ;) Stor klem x

    SvarSlett