februar 04, 2012

Little Australian Penguin.

Jeg er elendig på å blogge. Men til mitt forsvar så har vi fortsatt ikke noe ordentlig internett. Og det har ikke skjedd så veldig mye spennende enda. 
Ting begynner endelig å komme i orden i leiligheten. Vi har fortsatt ikke sofa da, men vi har spisebord så det er greit. Og vi har kjøpt verdens minste og søteste tv. (Ok, ikke verdens minste da, men liten ihvertfall!) Vi har heller ikke vaskemaskin enda, det er det litt verre med. I går kom de også og hentet kjøleskapet med kakkerlakkene og satt inn et nytt et, så forhåpentligvis er de borte nå! Fingers crossed!
Kim har også blitt skikkelig husfar. Han ryddet og vasket hele leiligheten i går og lagde middag til oss i dag! Dette kan jeg leve med! 

Ellers har jeg endelig fått sett litt av Melbourne. Jeg har vært på St. Kilda Beach og sett pingviner! Jeg elsker pingviner.  Jeg har desverre ikke noen bilder for de kommer bare frem om kvelden når det er blitt mørkt og det er ikke lov å ta bilde av de med blits. Men jeg har bilder av pingvinene i dyreparken istedet.


En dag skal jeg dra dit og ta med meg en sånn hjem! I kveld er det rolig hjemmekveld. Lisbet har allerede lagt seg. Jeg og Kim skal lage oss noe mat og se på film. Kos! 





2 kommentarer: