februar 05, 2012

Sleepless in Melbourne.

Melbourne gjør meg søvnløs. Jeg er utslitt, men jeg får ikke sove. Jeg har ikke sovet en hel natt på en og en halv uke. Så fort jeg legger hodet på puta blir jeg lys våken. Jo mer jeg tenker på at jeg ikke får sove, jo mer våken blir jeg. Uansett når jeg legger meg og når jeg sovner så er jeg våken igjen kl 3. Jeg er konstant trøtt. Slitsomt.

Ellers har vi en sløv søndag. Det blåser helt sykt ute. Jeg stod på verandaen i dag tidlig da en mann syklet forbi. Det blåste så mye at han veltet. Det var morsomt! (Det gikk bra, så det er lov å le. Pluss at han lo selv!) Jeg og Kim har også vært ute og gått lang tur. Det blåste ned store greiner fra trærne!


Jeg har også kjøpt meg joggesko. Med eget treningsstudio, svømmebasseng og egen tennisbane har man ingen unnskyldning. Så i år skal jeg prøve å bli flink til å trene! (LES: prøve.) Jeg er så dårlig på å holde oppe motivasjonen. Skal prøve og få med meg samboerne også så da blir det kanskje litt bedre. 
Jeg har også satt som mål og være flink på skolen. Og ta masse bilder. Noe som burde være en selvfølge med tanke på studievalg. Hittil har jeg vært en elendig fotograf. Men jeg skal skjerpe meg. Jeg lover! 

4 kommentarer:

  1. HEY! Jeg har også kjøpt joggesko, og du vet hvorfor! Prøve å få med deg samboerne du liksom, jeg har jo alltid vært med!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. GØY MED BLOGG!
    jeg savner deg sånn, men syns det er gøy at jeg får være en del av hva som skjer igjennom bloggen! Keep it coming! ;)
    Fælt som det skulle blåse da? Da er det vel varm vind i og med at du har på shorts. hehe!

    I Oslo var det snøstorm i natt, snakk om kontraster!


    Glad i deg! x

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var helt utrolig hvor mye det blåste i går. Men ja varm vind, var fortsatt 30 grader så skikkelig klamt. Regnet og tordnet på kvelden så ble litt friskere i luften da.
      Savner deg også! Masse!

      Glad i deg også :) x

      Slett
  3. http://www.youtube.com/watch?v=7XoI8IK5f6s

    SvarSlett