mars 05, 2012

Australia in my heart.

Jeg kommer aldri til å klare å dra fra Australia. Jeg skal bare være her et år, og det er så mye jeg har lyst til å gjøre og så mye jeg har lyst til å se.



Jeg vil kjøre Great Ocean Road. Og se 12 apostles, Gibsons steps, Bay of Islands,  og London Bridge. Jeg vil ta Wreck Beach walk og Shelly beach circuit walk. 


Jeg vil dra til Sorrento og svømme med delfiner. 


Jeg vil dra til Phillip Island og se på pingvin paraden om kvelden. 



Jeg vil snorkle på Great Barrier Reef. 





Mest av alt vil jeg dra til Kimberley. Jeg vil leie bil og kjøre rundt og se alt. Jeg vil se saltvann og ferskvannskrokodillene som bor i vannet, jeg vil bade i fossefall, jeg vil ri på kameler og se på soldnedgangen utover det indiske hav. Jeg vil kjøre på stranden og finne et sted for meg selv hvor jeg kan sitte og se. Jeg vil bade på Cable Beach som er kåret til en av de 5 fineste strendene i hele verden. 

Jeg har satt alt på listen over ting jeg skal gjøre før jeg drar tilbake til Norge! 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar