september 08, 2012

Working on my dream.

De siste to ukene har jeg omtrent bodd på skolen. Det har vært så mye å gjøre at jeg til tider ikke har visst hvor jeg skal gjøre av meg. På torsdag og fredag leverte jeg noe som føltes ut som 100 oppgaver. Og ca 100kg ble løftet av skuldrene mine. Jeg føler at jeg endelig har klart å ta igjen alt og komme meg ovenpå igjen. Jeg har ikke så altfor mange oppgaver igjen før skolen er ferdig, og nå jeg gleder meg faktisk til å begynne på dem. Solen har også begynte å titte frem og gradene stiger sakte men sikkert. Man kan ikke klage på vår og 23 grader!

Etter mye skole tok vi oss en velfortjent frikveld i går med film og god mat! Ingenting er som Peter Pan på fredagskvelden!

    Beste <3

1 kommentar:

  1. Kjempeflink! Hørtes ut som du trengte en skikkelig kosekveld etter all den jobbingen :) Og velfortjent var det også :) Haha 23 grader på en sen vinter er jo varmt! Her begynner kulden og krype innpå, brrrr!
    xx <3

    SvarSlett