september 17, 2012

Heaven on earth.

Er det en ting jeg elsker med Melbourne, så er det søndagsmarkedene. Nå på søndag var det fotomarked i Box Hill. 



De solgte blant annet fotopapir til mørkerom, 100pk med 3 filmer til 80 dollar! Score! Mørkerom er seriøst dyrt!


Jeg har også fått meg en ny baby! Praktica MTL 5. Gleder meg til å prøve det! 





Bortsett fra å gå på markeder og bruke masse penger jeg ikke burde bruke på ting jeg egentlig ikke trenger, så har jeg også startet på project: finish uni! Time to get focused! Det kommer til å bli tre lange uker. (kjenner jeg meg selv rett så legger jeg bort planen og så blir det en ekstremt lang uke istedet)
Nå skal jeg photoshoppe før jeg legger meg så jeg kan stå opp tidlig å photoshoppe litt mer. Gotta love uni! :)




2 kommentarer:

  1. Ahhh! Ikke lenge igjen nå! Må gjøre det meste ut av det.
    Mmmmmm elsker markeder, det er jo så gøyt, også fant du jo mange fine skatter - win! Gleder med til å se hvordan det nye kameraet funker <3

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til å se hvordan det funker selv! :) Prøver å legge det bort til jeg har fått unna det jeg må først!

    SvarSlett