august 02, 2014

Feeling Good

Nå har det endelig begynt å bli littegrann varmere her. (Ikke sånn at jeg vil gå i tskjorte ute enda, men kan i hvert fall droppe hettegenseren og ullsokkene når jeg legger meg!) Det er så fint i Melbourne når det er sol :)



Er ikke uten grunn at Melbourne er kjent som byen med fire årstider på en gang. Etter å ha gått tur i sola i går, rakk jeg akkurat å gå inn døra hjemme for å så se ut vinduet og se dette.. 
Nå skal jeg legge meg å se på The Intouchables før jeg sover. Helt ok å få i oppgave å se på film :) 

2 kommentarer:

  1. Haha, Glasgow er det samme med fire årstider på en dag, det er litt forvirrende når man skal ut døren og av gårde! Men det holder endelig på og lysne på din side, det er bra :) Her borte går det mot høst og mørkere tider, meeen det betyr kveldskos og te-lys! Om et par måneder iallefall ^ ^ x

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, jeg elsker høsten! Egentlig så liker jeg alle årstidene på hver sin måte. Bare ikke alltid like glad i vinteren etter 8 mnd! Blir litt i lengste laget for min del!
      Og trikset er layers! Et lag per årstid og du er klar til å gå ut døra ;)

      Slett