september 24, 2014

De siste ukene har gått så fort og mesteparten av tiden vet jeg verken hvilken dag eller hvilken dato det er. Etter å ha kommet hjem fra skolen 10.30pm i går etter å ha vært der i nesten 11 timer, tok jeg meg fri i dag tidlig og var ikke oppe av senga før klokken var nærmere elleve. Etter lang frokost gikk jeg også en lang tur. Noen ganger så føler jeg at jeg bare kan gå og gå i timesvis. (Jeg er sikker på at jeg fant alle omveier som finnes i hele nabolaget iløpet av den tiden jeg gikk i dag!) Været de siste dagene har også vært fantastisk, noe som hjelper veldig lite når man må sitte inne å jobbe. I går var det skikkelig sommer og hele 26 grader! Fortsatt ganske varmt i dag men sola har forvunnet i løpet av dagen, så da kanskje jeg faktisk får kommet i gang med litt skole nå. Merker at jeg er kommet til et punkt hvor jeg er skikkelig lei og har mest lyst til å gi opp. Men nå er det bare tre små uker igjen av semesteret så da er det bare til å bite tenna sammen å få det unna! Forhåpentligvis så holder været seg så jeg rekker å nyte litt sol og varme før jeg flytter hjem til kulde og minusgrader igjen også :) 


1 kommentar:

  1. Mmmm høres ut som du tok deg en velfortjent pause etter gårsdagens hade intervall med arbeid, det er bra! :D Tre oppgaver og en eksamen klarer du :)
    Her i Glasgow skinner solen også, og skulle egentlig tro det var mai og ikke slutten av september. Kun fargene på løvet røper hvilken sesong vi faktisk er i her. Du får bestille hjemmestrikket tøy til du kommer hjem, for plutselig blir det kaldt. MEN det betyr bare at det ikke er lenge igjen til jeg får se deg igjen :D Lykke til med siste innspurt, ta godt vare på deg selv.
    En stor klem og en kopp kaffe x

    SvarSlett