oktober 12, 2014

Study break.

I dag har det vært skikkelig sommer her, og gradestokken viste hele 30 grader. Så da tok jeg med meg bøkene mine og satt meg i parken å leste. Klarte å sitte i ca 45 minutter før jeg måtte gi opp. Det var rett og slett for varmt. Hadde også planer om en kjapp joggetur, men skjønte allerede før jeg fikk kommet meg hjem med tingene mine at det var en tapt sak. Så det ble en to-timers gåtur istedet. 


Nå er klokka 8.30pm og jeg er allerede i pysj. Desverre blir det nok lenge til jeg kan legge meg. Med bare 4 dager igjen av semesteret er det altfor mye som skal gjøres på altfor lite tid. Jeg har fortsatt to oppgaver igjen, og eksamen vil jeg ikke tenke på en gang.










1 kommentar:

  1. For en flott tur det ser ut som det var :D Deilig!
    Kanksje ikke altfor ille og studere om en tuller seg inn i pysj og har litt knask innenfor rekkevidde. Lykke til med siste fremspurt! xx

    SvarSlett