oktober 23, 2014

That feeling.

Ah, jeg tror jeg aldri før har vært så glad for ferie! På 1,5 uker har jeg måtte levere ikke mindre enn 8 (!!!) oppgaver i tillegg til å lese til, og ta en eksamen. Hvordan jeg greide det aner jeg ikke. Jeg har for det meste gått på autopilot, og forrige uke har jeg sånn ca ingen minner fra. (Kanskje like greit når jeg tenker meg om..) 
De siste dagene etter eksamen har jeg vel gjort sånn ca alt annet enn å slappe av. Utrolig hvor lett det er å sprette opp av senga klokka halv sju når man ikke må! Leiligheten er ryddet og vasket og det meste av ting er kastet. Og kofferten er sånn ca pakket. Det er så vanskelig å skulle gå fra å stresse konstant til å plutselig ikke ha noe å gjøre i det hele tatt. Men i går så tok  jeg meg en velfortjent pause på noen timer og tok med meg boka mi på stranda. Jeg hadde egentlig ingen som helst planer om å bade, vi er jo tross alt bare såvidt halvveis i andre vårmåned. Men når det er 30 grader og sol så må man jo bare! Så da fikk jeg også unna vårens første bad. Forfriskende! (Evt kaldt. Kommer ann på hvordan man ser på det.) 
I dag har det vært grått og overskyet igjen så dagen har blitt tilbragt hjemme med å vaske vegger. Alltid like gøy. Ellers så har ikke formen vært helt på topp de siste dagene, har vondt i både halsen og øret faktisk, så kvelden har blitt tilbragt på senga med bok, film og is! I morgen er det meldt 30 grader igjen så får jo se om man ikke kommer seg en tur ut i sola da også. Greit å nyte det nå mens jeg kan før jeg må hjem til kulde og regn.




2 kommentarer:

  1. GRATULERER! *stor klem* Du klarte det til slutt, og du har stått vanvittig på og vært knallflink, må sørge for og feire litt når halsen er bedre og øreverken går over :)
    Aaaah 30 grader og solskinn, deilig :) Nyt resten av tiden din der, høres ut som leiligheten er strøken, ikke verst! ^ ^

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og stor klem tilbake :) Har bestilt velfortjent ferie til både Bergen og London når jeg kommer hjem, så blir nok av feiring etterhvert! Håper alt er bra med deg! <3

      Slett