oktober 26, 2014

Sunday Bliss.

Jeg elsker søndager. Spesielt de søndagene hvor man ikke skal noen ting og kan gjøre akkurat det man vil, når man vil. I dag hadde jeg ingenting annet på planen enn en liten tur til byen på ettermiddagen, så startet dagen med frokost og film på senga. Akkurat hva jeg trengte etter gårsdagen! Jeg og min kjære samboer var oppe akkurart litt for tidlig og reiste til Sorrento for å snorkle. Vi har jo tatt denne turen før i sommer, men fikk gavekort med 50% rabatt da været ble så dårlig og vi ikke fikk sett delfinene. Desverre var ikke været noe særlig å skryte av i går heller. Da jeg våknet og så at gradestokken viste 10 grader var ikke det å hoppe i havet det jeg hadde mest lyst til. Etter å ha snorklet i noe som føltes ut som timesvis (men som i realiteten sikkert ikke var mer enn en 15 minutters tid..) gav vi opp. Jeg tror jeg aldri har vært så kald som det jeg var i går i hele mitt liv! 





Men! Vi fikk i hvert fall sett delfinene denne gangen, så det var absolutt verdt det! Og med tørre klær igjen, så ble også dagen og humøret hakket bedre.

Nå blir det film på senga før jeg skal sove. Jeg kan ikke tro at siste helgen i Melbourne allerede er over. Og at jeg faktisk er i Norge igjen neste helg. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om det enda.
Men både Bergen og London står på planen i November, så det blir nok bra :)



2 kommentarer:

  1. Så koselig! :D Men ja, skjønner at det er mindre kult når en er iskald, gruff! Bra dere fikk sett delfiner da iallefall :)

    Norge neste? Wow! Ikke lenge igjen nå, så du får nyte det alt du kan :) Håper hjemreisen går bra! Skulle ønske jeg også skulle til Bergen i november! Stor klem fra over de syv hav <3

    SvarSlett
  2. Ja nå er det Norge neste! Alt er pakket og klart og taxien er her om to timer! Så nå er det bare å vente :) Hadde vært noe om du hade vært i Bergen i November ja. Men vi sees i hvert fall til jul! Ikke så altfor lenge til det heller! Stor klem tilbake <3

    SvarSlett